Aktualny czas: 07-25-2021, 07:37 PM Witaj! (LogowanieRejestracja)


Witaj!
Aktualnie przeglądania forum jako gość. proszę Załóż konto lub zaloguj sie, aby mieć dostęp do pełnej funkcjonalności forum minecraft.


Zapraszamy Was na Nasze Serwery 1.8-1.16+! Adresy IP:
MINESERWER.PL
MINEFOX.PL
MCSURVI.PL
BESTRPG.PL
WARZ.PL



Zamów polubienia, subskrypcje, obserwujących na youtube, facebook lub instagram!
Wybij się!


Subskrybuj:
Serwery Minecraft
Status Serwera Rodzaj serwera IP Wersja
SKYBLOCK N1.CRAFTSERVER.PL 1.6.4
PVP
STATYSTYKI WALK
PVP.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Survival RPG S1.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Survival+Skyblock+PVP S2.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Sky Block S3.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
TeamSpeak 3 TS.CRAFTSERVER.PL TS 3
DOWNLOAD MINECRAFT POBIERZ MINECRAFT DOWNLOAD MINECRAFT
Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
xkondzio - kontakt
Autor Wiadomość
HuntU Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 2
Dołączył: Apr 2020
Reputacja: 0 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #1
xkondzio - kontakt
Siema z tej strony xkondzio.Jak by ktoś z starych graczy chciał pogadać ts3 albo coś to możecie pisać pv albo coś to się zgadamy bo fajnie by się pogadało po tych 3 latach xD piszcie pv albo pod komentarzem na yt ;p siemka xD

HuntU, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Apr 2020.
04-21-2020 01:06 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Karolina
Kocham Minecraft

Liczba postów: 194
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 87


Serdecznie polecam:
Serenada Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 1
Dołączył: Aug 2020
Reputacja: 0 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #2
RE: xkondzio - kontakt
(04-21-2020 01:06 PM)HuntU napisał(a):  Siema z tej strony xkondzio.Jak by ktoś z starych graczy chciał pogadać ts3 albo coś to możecie pisać pv albo coś to się zgadamy bo fajnie by się pogadało po tych 3 latach xD piszcie pv albo pod komentarzem na yt ;p siemka xD

Hej Ya!

Kiedyś było lepiej. Ale teraz przeszedłem na https://onlinekasynopolis.pl/gry-automaty-owoce/ Ale jestem gotowy wysłuchać twojej propozycji. Jeśli to masz, oczywiście.
08-03-2020 03:04 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości