Aktualny czas: 12-19-2018, 11:21 AM Witaj! (LogowanieRejestracja)


Witaj!
Aktualnie przeglądania forum jako gość. proszę Załóż konto lub zaloguj sie, aby mieć dostęp do pełnej funkcjonalności forum minecraft.


Subskrybuj:
Serwery Minecraft
Status Serwera Rodzaj serwera IP Wersja
SKYBLOCK N1.CRAFTSERVER.PL 1.6.4
PVP
STATYSTYKI WALK
PVP.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Survival RPG S1.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Survival+Skyblock+PVP S2.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Sky Block S3.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
TeamSpeak 3 TS.CRAFTSERVER.PL TS 3
DOWNLOAD MINECRAFT POBIERZ MINECRAFT DOWNLOAD MINECRAFT
Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
stevey753 nodus
Autor Wiadomość
niewiemjakidaclogin Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 17
Dołączył: May 2014
Reputacja: 3 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #1
stevey753 nodus
prosze o jak najszybsze sprawdzenie gracza stevey753 poniewaz ma nodusa Wink

niewiemjakidaclogin, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od May 2014.
06-24-2014 10:20 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Karolina
Kocham Minecraft

Liczba postów: 194
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 87


Serdecznie polecam:
_LadyWarrior_ Offline
Member
***

Liczba postów: 174
Dołączył: May 2014
Reputacja: 12 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #2
RE: stevey753 nodus
Nodus, napisalam juz do Admina.

_LadyWarrior_, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od May 2014.
06-24-2014 10:35 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
dynamo575 Offline
Chyba zasłużony
****

Liczba postów: 309
Dołączył: May 2014
Reputacja: 131 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #3
RE: stevey753 nodus
_LadyWarrior_ ma tylko nodusa czy może by jeszcze HUZUNI ??? [albo speed hacka] Tongue

dynamo575, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od May 2014.
Glosy: posiongirl (+1)
06-25-2014 07:13 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
_LadyWarrior_ Offline
Member
***

Liczba postów: 174
Dołączył: May 2014
Reputacja: 12 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #4
RE: stevey753 nodus
w kazdym razie ma jakies cheaty xd

_LadyWarrior_, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od May 2014.
06-25-2014 02:10 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Adrian715 Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 12
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 0 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #5
RE: stevey753 nodus
Potwierdzam zgłoszenie !!

Adrian715, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Jun 2014.
06-26-2014 06:57 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
dynamo575 Offline
Chyba zasłużony
****

Liczba postów: 309
Dołączył: May 2014
Reputacja: 131 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #6
RE: stevey753 nodus
Prosze o sprawdzenie gracza !!!! a już piszesz że ma nodusa !
PS: Pomyśl jak cos napiszesz !

dynamo575, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od May 2014.
Glosy: posiongirl (+1)
06-26-2014 07:51 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
_LadyWarrior_ Offline
Member
***

Liczba postów: 174
Dołączył: May 2014
Reputacja: 12 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #7
RE: stevey753 nodus
No ma jakies cheaty xd
Po prostu stawiam na nodusa xddd
A i tak, nie wazne jakie cheaty i tak dostanie bana.

I na servie jak ktos ma cheaty to mowia na niego nodus, tak sie przyjelo xd

_LadyWarrior_, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od May 2014.
06-26-2014 11:09 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
dynamo575 Offline
Chyba zasłużony
****

Liczba postów: 309
Dołączył: May 2014
Reputacja: 131 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #8
RE: stevey753 nodus
Szczere xD

dynamo575, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od May 2014.
06-26-2014 12:33 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Adrian715 Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 12
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 0 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #9
RE: stevey753 nodus
Aha to jak go bije a on się zawiesza w powietrzu lub mam knock 2 w mieczu a nie odlatuje to może mi powiesz że on nie ma nodusa czy czegoś innego Angry

Adrian715, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Jun 2014.
06-26-2014 01:09 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości