Aktualny czas: 10-21-2017, 12:33 AM Witaj! (LogowanieRejestracja)


Witaj!
Aktualnie przeglądania forum jako gość. proszę Załóż konto lub zaloguj sie, aby mieć dostęp do pełnej funkcjonalności forum minecraft.


Subskrybuj:
Serwery Minecraft
Status Serwera Rodzaj serwera IP Wersja
SKYBLOCK N1.CRAFTSERVER.PL 1.6.4
PVP
STATYSTYKI WALK
PVP.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Survival RPG S1.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Survival+Skyblock+PVP S2.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Sky Block S3.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
TeamSpeak 3 TS.CRAFTSERVER.PL TS 3
DOWNLOAD MINECRAFT POBIERZ MINECRAFT DOWNLOAD MINECRAFT
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
dobra ludzie
Autor Wiadomość
Pan Smigol Offline
<3 Leila W Moim Sercu <3
*****

Liczba postów: 829
Dołączył: Feb 2016
Reputacja: 55 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #1
dobra ludzie
ale tym razem powaga.. Wink

puki revel bedzie gm nie wejde na żaden serwer 'craftserver'

to bez sensu juz nie chodzi o kfiatka -.-.

pozdrawiam moich dobrych starych znajomych skafa który bardzo pomógł na serwerze s2 dzieki BigSmoke za dobre rady dzieki tx2 za wszystko w czym mi pomógł i wgle

pozdrawiam kalisa poniewaz tak sobie Ostatnio myslalem i moim zdaniem nie powinien miec degrada powody: wbijal na serwery co dzien odpisywal gracza na kazde pytania i mimo ze byl br dobrze rozumial graczy co jest nie zbyt spotykane

dostal degrada poprostu bo revel tak chcial no i pare osob przyznaje sie bo tez chcialem ale przypomnialem sobie ile mi pomógł a to ze np tx2 go nie lubial lub cos a przy najmiej dla mnie nic nie znaczy ...

pozdrawiam cała Gildie sparta "oficjalnie pisze ze bede wchodzil raz na 2tygodnie ale tylko poto zeby gildia nie zostala usunieta log i logaut mysle ze starczy

pozdrawiam Lajcika który jak dla mnie zasluguje na lepsza range niz pol tak samo skaf zycze powodzenia w administraci Wink
revel nie pisz nic pod watkiem bo jak chcesz to moge sb ci udowotnic wyzywajac cie na serwerze.. od cw*la . pozdrawiam thekubasa z którym nie miałem okazji pograc na serwerze :/ i wielu wielu innych dobrych starych graczy serwera napewno nie revela.

troszke szkoda poniewaz poznalem na craftserwer duzo osob i tych na których mi zalezy nie tylko w "grze" .

jeszcze raz przypomne revel jak nie wierzysz moge wbic na serwa i cie powyzywac dla mnie to czysta przyjemnosc Wink

happy end <3

3mac sie powodzenia w dalszym graniu na serwerach.

PonurySmigol jest smutnym użytkownikiem CraftServer.pl Sad

Leila na zawsze w moim Sercu <3 Sad
09-21-2016 08:39 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Karolina
Kocham Minecraft

Liczba postów: 194
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 87


Serdecznie polecam:
cirilla Offline
Policjant s2 craftserver pl
****

Liczba postów: 269
Dołączył: Oct 2015
Reputacja: 84 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #2
RE: dobra ludzie
Jprdl chłopie nie odchodź :/
Kiedyś kiedy grałem tylko na s2 ale jak rzuciłem oko na s1 to zauważyłem że pare osób jest tam spoko między innymi ty , tx2 , ewentualnie jeszcze kialis czy jaki miał tam nick [nie znałem go osobiście ale wydawal sie bardzo mily].
Jesteś jednym ze starszych graczy jak nie jednym z najstarszych... weteranów już jest tylko kilkunastu a już zaczynają odchodzić... możesz odejść ale prosze nie na wieczność... pamiętaj że w PvpMasters zawsze znajdziesz wsparcie.
W sumie jak tak dalej będzie z sytuacją na craftserver w liczbie graczy pomimo wysiłków moich i jeszcze paru osób to sorka ale ja tym razem na serio odchodze... chyba.

[Obrazek: logo1.png]
SKKF3 , Legenda Craftserver https://www.youtube.com/channel/UCayz4Yn...QiWoNjvb8g nie zapomnij subskrybować Smile
09-21-2016 08:46 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
AmfaX Offline
Spammer.. :D
****

Liczba postów: 318
Dołączył: Jul 2016
Reputacja: 15 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #3
RE: dobra ludzie
No cześć.. :<

3maj się Xd..

Były Mod.. :>
09-21-2016 08:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
revel Offline
Super Moderator
******

Liczba postów: 2,152
Dołączył: Jan 2015
Reputacja: 188 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #4
RE: dobra ludzie
Ale co ty się tak na mnie obraziłeś?
Wbij na TS3 dzisiaj to pogadamy.
A co do degrada dla Kalisiego to nie ja zdecydowałem tylko Poi i Kalis.

revel
GlobalnyModerator Sieci CraftServer

SUBSKRYBUJ
- https://www.youtube.com/channel/UC3fmB4p...nmjvPk-L2g

Gitara Siema Big Grin
09-22-2016 05:27 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Pan Smigol Offline
<3 Leila W Moim Sercu <3
*****

Liczba postów: 829
Dołączył: Feb 2016
Reputacja: 55 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #5
RE: dobra ludzie
moze i tak ale nie dostalby degrada gdybysmy my z tx2 nie nadawali na niego.. moze ja zaczolem ale nie które blendy zrozumialem i degrad kalisiego nie byl raczej sluszny no moze.. poniewaz dostal go za kose.. to mnie troche wnerwilo ze taki ktos ma pola za kose ale prucz tego bylo spoko moze czasem były jakies wyzwiska ciota kretyn " ale on takich nie znal znal kur*a wypier* te takie najczesciej uzywane fakt moze byl bardziej milszy dla br ale to tak jak tx2 dla swoich i tego nie zmienimy poniewaz np ciezko dac dobremu koledze bana poniewaz cos odwalil a turret1 czy bzon maja czity sam widzialem jak kalisi patrzyl na moj kompas a nie na nich ale tak akurat jest tx2 wiesz oco chodzi xd

ale o kalisi nie pisac to byla stara historia a na tsa nwm czy bedzie mi sie chcialo mam zapalenie gardla i nwm czy bede mógl mowic.

PonurySmigol jest smutnym użytkownikiem CraftServer.pl Sad

Leila na zawsze w moim Sercu <3 Sad
09-22-2016 01:21 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości