Aktualny czas: 08-16-2017, 04:06 PM Witaj! (LogowanieRejestracja)


Witaj!
Aktualnie przeglądania forum jako gość. proszę Załóż konto lub zaloguj sie, aby mieć dostęp do pełnej funkcjonalności forum minecraft.


Subskrybuj:
Serwery Minecraft
Status Serwera Rodzaj serwera IP Wersja
SKYBLOCK N1.CRAFTSERVER.PL 1.6.4
PVP
STATYSTYKI WALK
PVP.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Survival RPG S1.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Survival+Skyblock+PVP S2.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Sky Block S3.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
TeamSpeak 3 TS.CRAFTSERVER.PL TS 3
DOWNLOAD MINECRAFT POBIERZ MINECRAFT DOWNLOAD MINECRAFT
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
chyba nie .
Autor Wiadomość
Pan Smigol Offline
<3 Leila W Moim Sercu <3
*****

Liczba postów: 825
Dołączył: Feb 2016
Reputacja: 55 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #1
chyba nie .
revel ogarnalbys wislaka?.

za kompas na pvp i fly jest ban nawet jak vip czy geac sie nie klepie a wislak ma na to wyrabane .

ale jak hexane uzyl perly które sa dozwolone chcial go banowac

revel pogodzilem sie z degradem którym powodem byl "ze niby chcialem odejsc"

ale nie walczylem oto zeby ktos z pieprzyl ten server chce tam grac mimo ze nie mam rangi a wisalk caly czas broni swoich przydupasów . nie mutuje za wizwiska czasem na 3minuty za to co ooni robia juz tempbany powinny leciec.

tyle ile ja ich z glaszam

revel nie o taki server walczylem.-.- nie z pieprz go. kamcio jest spoko ale wgle nie wbija texiu jest boski ale wgle go nie widze a wislak nie dosc ze wbija jak puka wieczorami "czasem w dniu" to jeszxze broni swoich powinien byc neutral.

zrob cos. i nie pisz ze zrobisz bo zauwazylem ze prawie wogule sie tym nie przejmujesz. moze nie mialem do cb szacunku na tyle zeby miec pola czy nwm za co degra dostalem ale serio ogarnij ten server. mam ss jak lataja na fly kompasy wszystko a wislak nic bedzie trzeba pokaze na ts3.

PonurySmigol jest smutnym użytkownikiem CraftServer.pl Sad

Leila na zawsze w moim Sercu <3 Sad
02-26-2017 01:14 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Karolina
Kocham Minecraft

Liczba postów: 194
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 87


Serdecznie polecam:
Wislak_456 Offline
Policjant S1.CraftServer.Pl
***

Liczba postów: 221
Dołączył: Aug 2016
Reputacja: 13 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #2
RE: chyba nie .
Po pierwsze nie chcialem hexane banować . Po drugie on latał koło tych kul na pvp2 więc? Jak coś to ok może mogę dać bana lub tempbana .

Jak jeszcze raz zobaczę wyzwiska od nich będzie tempban bo mute to mogę dać tym co raz im się wyrwie. Oni kilkakrotnie już wyzywali więc jak zobaczę na serwerze albo ss-y to będą tempbany

Polecam S1.craftserver.pl Smile
02-26-2017 09:05 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Pan Smigol Offline
<3 Leila W Moim Sercu <3
*****

Liczba postów: 825
Dołączył: Feb 2016
Reputacja: 55 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #3
RE: chyba nie .
SS: https://zapodaj.net/cc5939dbd445d.png.html

SS: https://zapodaj.net/0c8e943f70b1a.png.html

SS: https://zapodaj.net/5f9b6877799f4.png.html

prosze.

jesli ktos podrzuci linka z moimi slowami tez chce tempbana Tongue mimo ze prawie nie wyzywam nerwy mi juz zgasky przez te dzieci.

PonurySmigol jest smutnym użytkownikiem CraftServer.pl Sad

Leila na zawsze w moim Sercu <3 Sad
02-26-2017 11:13 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wislak_456 Offline
Policjant S1.CraftServer.Pl
***

Liczba postów: 221
Dołączył: Aug 2016
Reputacja: 13 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #4
RE: chyba nie .
Wszyscy co wyzywali dostaną tempbany jak wejdę na serwer. Nie mam słów do np. Skayer mówiłem mu o tym ale on ma to w ..

Polecam S1.craftserver.pl Smile
02-26-2017 11:28 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
revel Offline
Super Moderator
******

Liczba postów: 2,130
Dołączył: Jan 2015
Reputacja: 188 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #5
chyba nie .
Wątek został przeniesiony do kosza.
Prawdopodobne przyczyny :

1. Temat jest niezgodny z regulaminem.
2. Podobny temat znajduje się już na forum.
3. Wątek nie jest już aktulany.
4. Autor prosił o jego przeniesienie.
5. Temat został wyczerpany bądź rozwiązany.

Pozdrawiamy
Administracja Forum.

revel
GlobalnyModerator Sieci CraftServer

SUBSKRYBUJ
- https://www.youtube.com/channel/UC3fmB4p...nmjvPk-L2g

Gitara Siema Big Grin
03-11-2017 04:19 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości