Aktualny czas: 09-22-2018, 04:35 PM Witaj! (LogowanieRejestracja)


Witaj!
Aktualnie przeglądania forum jako gość. proszę Załóż konto lub zaloguj sie, aby mieć dostęp do pełnej funkcjonalności forum minecraft.


Subskrybuj:
Serwery Minecraft
Status Serwera Rodzaj serwera IP Wersja
SKYBLOCK N1.CRAFTSERVER.PL 1.6.4
PVP
STATYSTYKI WALK
PVP.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Survival RPG S1.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Survival+Skyblock+PVP S2.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Sky Block S3.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
TeamSpeak 3 TS.CRAFTSERVER.PL TS 3
DOWNLOAD MINECRAFT POBIERZ MINECRAFT DOWNLOAD MINECRAFT
Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Za co mam bana?!
Autor Wiadomość
Azsvi Offline
Azsvi - n2 No-Life :)
*****

Liczba postów: 894
Dołączył: Jul 2015
Post: #41
RE: Za co mam bana?!
Ja sam nie wiem, kto ma racje....
08-11-2015 04:29 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Karolina
Kocham Minecraft

Liczba postów: 194
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 87


Serdecznie polecam:
kamilkox5 Offline
Senior Member
****

Liczba postów: 491
Dołączył: Jan 2015
Reputacja: 28 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #42
RE: Za co mam bana?!
Jeśli nie chce wstawić dowodów, że mam cheaty to raczej ja Tongue ale spoko już zrozumiałem, że chcą wymusić ode mnie kasę za ten unban -,-

kamilkox5, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Jan 2015.
08-11-2015 04:58 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Azsvi Offline
Azsvi - n2 No-Life :)
*****

Liczba postów: 894
Dołączył: Jul 2015
Post: #43
RE: Za co mam bana?!
Wymusić na Tobie nic nie mogą, możesz kupić jedynie dobrowolnie Wink
08-11-2015 05:03 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Koxeer00 Offline
''Lewa i Gaz'' LWG
****

Liczba postów: 514
Dołączył: Feb 2015
Reputacja: 27 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #44
RE: Za co mam bana?!
Kolega wyżej dobrze gada! Polać mu Smile

Koxeer00, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Feb 2015.
08-11-2015 05:28 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Azsvi Offline
Azsvi - n2 No-Life :)
*****

Liczba postów: 894
Dołączył: Jul 2015
Post: #45
RE: Za co mam bana?!
Haha! Spokojnie z tym polewaniem, bo pijaka ze mnie zrobicie! Smile
08-11-2015 05:45 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
kamilkox5 Offline
Senior Member
****

Liczba postów: 491
Dołączył: Jan 2015
Reputacja: 28 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #46
RE: Za co mam bana?!
Kurde ale chciałbym tego unbana, albo dowód za co go dostałem Sad ;( ;'( ;'( ;'(

kamilkox5, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Jan 2015.
08-11-2015 05:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Koxeer00 Offline
''Lewa i Gaz'' LWG
****

Liczba postów: 514
Dołączył: Feb 2015
Reputacja: 27 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #47
RE: Za co mam bana?!
Niestety chyba będziesz musiał kupić unBana.

Koxeer00, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Feb 2015.
08-12-2015 07:16 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
~ProStrzyga~ Offline
★Moderator★

Liczba postów: 33
Dołączył: Jan 2015
Post: #48
RE: Za co mam bana?!
Na opkrecanie itp nir sa potrzebne mi dowody Smile

A po 2 malo osob gra na 1.5.2 to nie jest wina administracji ze tak malo osob gra. Sa nowsze wersje i tam ludzie graja jak i w inne gry

Ze tak jeszcze powiem jestescie troche malo doswiadczeni bo skoro w vl jest xa malo by dac bana wystarczy przygladac sie graczowi i jak sie widzi ze ma te cheatyto daje sie bananie sa potrzebne dowody w postaci ss bo ss nic nie da poniewaz nie bedzie tego widac ze glowa mu sie opkrecala szybko jak bije itp.
Jak dochodzilem do administracji jako moderator to bylo mi wszystko powiedziane co moge robic czego nie za co moge banowac za co nie tak samo jest z policja Smile
08-12-2015 07:22 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Koxeer00 Offline
''Lewa i Gaz'' LWG
****

Liczba postów: 514
Dołączył: Feb 2015
Reputacja: 27 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #49
RE: Za co mam bana?!
Nom wiedziałem o tym, że banuje się powyżej 10k w vl, zgadzam się z ProStrzygą.

Koxeer00, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Feb 2015.
08-12-2015 07:37 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
kamilkox5 Offline
Senior Member
****

Liczba postów: 491
Dołączył: Jan 2015
Reputacja: 28 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #50
RE: Za co mam bana?!
Ja nawet nie miałem 10k VL -,- w dodatku coś ci się przywidziało... kurde czy nikt mnie nie rozumie?!

kamilkox5, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Jan 2015.
08-12-2015 09:11 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości