Aktualny czas: 10-19-2017, 02:50 AM Witaj! (LogowanieRejestracja)


Witaj!
Aktualnie przeglądania forum jako gość. proszę Załóż konto lub zaloguj sie, aby mieć dostęp do pełnej funkcjonalności forum minecraft.


Subskrybuj:
Serwery Minecraft
Status Serwera Rodzaj serwera IP Wersja
SKYBLOCK N1.CRAFTSERVER.PL 1.6.4
PVP
STATYSTYKI WALK
PVP.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Survival RPG S1.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Survival+Skyblock+PVP S2.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Sky Block S3.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
TeamSpeak 3 TS.CRAFTSERVER.PL TS 3
DOWNLOAD MINECRAFT POBIERZ MINECRAFT DOWNLOAD MINECRAFT
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przeklenstwa i obrazenia
Autor Wiadomość
leonPl Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 4
Dołączył: Sep 2016
Reputacja: 0 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #1
Przeklenstwa i obrazenia
witam z tej strony Leon45 jestem nowy ale widzialem graczy ktorzy mnie obrazaj mnie i innych gracz mam screeny ale nwm jak je dodac prosze odpowiedziec

(09-13-2016 02:21 PM)leonPl napisał(a):  witam z tej strony Leon45 jestem nowy ale widzialem graczy ktorzy mnie obrazaj mnie i innych gracz mam screeny

       
(09-13-2016 02:21 PM)leonPl napisał(a):  witam z tej strony Leon45 jestem nowy ale widzialem graczy ktorzy mnie obrazaj mnie i innych gracz mam screeny

(09-13-2016 02:21 PM)leonPl napisał(a):  witam z tej strony Leon45 jestem nowy ale widzialem graczy ktorzy mnie obrazaj mnie i innych gracz mam screeny ale nwm jak je dodac prosze odpowiedziec

[quote='leonPl' pid='34961' dateline='1473772895']
witam z tej strony Leon45 jestem nowy ale widzialem graczy ktorzy mnie obrazaj mnie i innych gracz mam screeny

(09-13-2016 02:21 PM)leonPl napisał(a):  witam z tej strony Leon45 jestem nowy ale widzialem graczy ktorzy mnie obrazaj mnie i innych gracz mam screeny

[quote='leonPl' pid='34961' dateline='1473772895']
witam z tej strony Leon45 jestem nowy ale widzialem graczy ktorzy mnie obrazaj mnie i innych gracz mam screeny ale nwm jak je dodac prosze odpowiedziec

[quote='leonPl' pid='34961' dateline='1473772895']
witam z tej strony Leon45 jestem nowy ale widzialem graczy ktorzy mnie obrazaj mnie i innych gracz mam screeny

(09-13-2016 02:21 PM)leonPl napisał(a):  witam z tej strony Leon45 jestem nowy ale widzialem graczy ktorzy mnie obrazaj mnie i innych gracz mam screeny

(09-13-2016 02:21 PM)leonPl napisał(a):  witam z tej strony Leon45 jestem nowy ale widzialem graczy ktorzy mnie obrazaj mnie i innych gracz mam screeny ale nwm jak je dodac prosze odpowiedziec

[quote='leonPl' pid='34961' dateline='1473772895']
witam z tej strony Leon45 jestem nowy ale widzialem graczy ktorzy mnie obrazaj mnie i innych gracz mam screeny

(09-13-2016 02:21 PM)leonPl napisał(a):  witam z tej strony Leon45 jestem nowy ale widzialem graczy ktorzy mnie obrazaj mnie i innych gracz mam screeny

niech ktos powie jak sie wstawia dowody


Załączone pliki Miniatury
   

leonPl, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Sep 2016.
09-13-2016 02:21 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Karolina
Kocham Minecraft

Liczba postów: 194
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 87


Serdecznie polecam:
Cloud99 Offline
asdasd
***

Liczba postów: 229
Dołączył: Jun 2016
Reputacja: 33 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #2
RE: Przeklenstwa i obrazenia
WTF, więcej tak lepiej nie rób xd i screeny możesz również dawać na zapodaj.net

Albo na iv.pl scr.shu itd

Albo na iv.pl scr.shu itd

[Obrazek: Gargamel-gif.gif]
[Obrazek: giphy.gif]
09-13-2016 02:37 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
leonPl Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 4
Dołączył: Sep 2016
Reputacja: 0 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #3
RE: Przeklenstwa i obrazenia
dzieki P:
nie widziale jak to zrobic

https://zapodaj.net/dd478ad9ccb04.png.html
http://iv.pl/viewer.php?file=82962120867561115827.png

prosze ich zbanowac tera mi sie udalo P: dzieki cloud

leonPl, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Sep 2016.
09-13-2016 02:39 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Cloud99 Offline
asdasd
***

Liczba postów: 229
Dołączył: Jun 2016
Reputacja: 33 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #4
RE: Przeklenstwa i obrazenia
Nie ma sprawy, do usług Wink

[Obrazek: Gargamel-gif.gif]
[Obrazek: giphy.gif]
09-13-2016 03:13 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Pan Smigol Offline
<3 Leila W Moim Sercu <3
*****

Liczba postów: 829
Dołączył: Feb 2016
Reputacja: 55 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #5
RE: Przeklenstwa i obrazenia
nowi tak maja xd

PonurySmigol jest smutnym użytkownikiem CraftServer.pl Sad

Leila na zawsze w moim Sercu <3 Sad
09-13-2016 03:48 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Agent47 Offline
Policja craftserver.pl TajemniczyKtoś
****

Liczba postów: 327
Dołączył: May 2016
Reputacja: 16 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #6
RE: Przeklenstwa i obrazenia
Witam.Jeżeli przekleństwa się powtórzą gracz zostanie zbanowany.

Pozdrawiam TajemniczyKtoś

Agent47, jest to TajemniczyKtoś na pvp.craftserver.pl od May 2016.
09-13-2016 04:50 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
revel Offline
Super Moderator
******

Liczba postów: 2,152
Dołączył: Jan 2015
Reputacja: 188 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #7
RE: Przeklenstwa i obrazenia
Zamek.

revel
GlobalnyModerator Sieci CraftServer

SUBSKRYBUJ
- https://www.youtube.com/channel/UC3fmB4p...nmjvPk-L2g

Gitara Siema Big Grin
09-13-2016 05:17 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Admin Offline
Administrator
*******

Liczba postów: 585
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 173 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #8
Przeklenstwa i obrazenia
Wątek został przeniesiony do kosza.
Prawdopodobne przyczyny :

1. Temat jest niezgodny z regulaminem.
2. Podobny temat znajduje się już na forum.
3. Wątek nie jest już aktulany.
4. Autor prosił o jego przeniesienie.
5. Temat został wyczerpany bądź rozwiązany.

Pozdrawiamy
Administracja Forum.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl
09-21-2016 07:11 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości