Aktualny czas: 01-16-2018, 02:31 PM Witaj! (LogowanieRejestracja)


Witaj!
Aktualnie przeglądania forum jako gość. proszę Załóż konto lub zaloguj sie, aby mieć dostęp do pełnej funkcjonalności forum minecraft.


Subskrybuj:
Serwery Minecraft
Status Serwera Rodzaj serwera IP Wersja
SKYBLOCK N1.CRAFTSERVER.PL 1.6.4
PVP
STATYSTYKI WALK
PVP.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Survival RPG S1.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Survival+Skyblock+PVP S2.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
Sky Block S3.CRAFTSERVER.PL 1.5.2
TeamSpeak 3 TS.CRAFTSERVER.PL TS 3
DOWNLOAD MINECRAFT POBIERZ MINECRAFT DOWNLOAD MINECRAFT
Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Degrad ! !!!! ! !! ! !
Autor Wiadomość
Panda1234 Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 29
Dołączył: Oct 2014
Reputacja: 1 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #1
Degrad ! !!!! ! !! ! !
Wbijajm na serwerwer i widze ze siedzi disnej poszelem poxpic i a nagle cacze na chat a tam disnej pisze mi ben jak napisalem za? a ona odpowiedziela za chacki jak ich kurwa nie mam to chba ja pojebalo z deczka? dekdrag kurwa dajcie psa runezowi a nie takiej dziwce co mi lize huja

Panda1234, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Oct 2014.
11-08-2014 06:42 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Karolina
Kocham Minecraft

Liczba postów: 194
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 87


Serdecznie polecam:
Cryperix Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 41
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 3 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #2
RE: Degrad ! !!!! ! !! ! !
Po 1 to nie jest dziwka ... po 2 ona jest spoko ... po 3 ona sprawdza logi ... po 4 miałeś cheaty i nie oszukuj Administracji ! -.-


Pozdro od Angel69

Cryperix, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Jun 2014.
11-09-2014 11:28 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Ark223 Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 15
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 3 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #3
RE: Degrad ! !!!! ! !! ! !
Po 5. Kup słownik

Ark223, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Apr 2014.
11-09-2014 06:20 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Panda1234 Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 29
Dołączył: Oct 2014
Reputacja: 1 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #4
RE: Degrad ! !!!! ! !! ! !
wdupcaj

Panda1234, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Oct 2014.
11-09-2014 07:03 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RuNeZ Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 2
Dołączył: Nov 2014
Reputacja: 1 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #5
RE: Degrad ! !!!! ! !! ! !
Xd :3

RuNeZ, jest dumnym użytkownikiem CraftServer.pl Minecraft Server Serwery Minecraft od Nov 2014.
11-13-2014 08:56 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości